Vélemények:

5000 km-rel ezelőtt alkalmaztam (Skoda Oktávia 120000 Km))a 460-G KIT-et. A tapasztalatom, hogy az önindító egyre könnyebben forgatja meg a motort és ez a téli időszakban egyre érezhetőbb.

Csicsely Pál karosszéria lakatos

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

- 10000 Km óta van autómban (Mercedes Sprinter 80000 Km) a 400-D motorolaj adalék. 4-5000 km elteltével érezhetően jobban gyorsul az autó. Fogyasztáscsökkenés 2-3%-os, ami lehet, hogy több is lehetne, ha nem használnám ki megnövekedett teljesítményt.

Egy kisvállalkozó

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Autó típus: MAZDA 626 2.0i 16V GT, 15 éves injektoros rendszer, elektromos AC pumpával! Futott km: 260.000

Hibajelenség:

Reggelente, hideg indításnál a motor csak második indítózás után volt hajlandó beindulni, de kb 10 mp múlva ismét leállt, majd harmadik indítózás után működött rendesen.

A hiba oka valószínűleg az elégtelen üzemanyagellátás volt és miután a rendszer esetleges eltömődését kizártam, arra jutottam, hogy csak az üzemanyag szivattyú nem megfelelő működése okozhatja. Idő hiányában nem volt lehetőségem szétszedni, úgyhogy egy teli tankhoz ( 60l ) hozzákevertem a Bishop's Original 333-G üzemanyag adalékot és mire ez a tank benzin elfogyott ( kb 600-700 km), a hiba teljesen megszűnt, azóta a motor elsőre, "pöccre" indul. Tehát az adalék valamilyen módon helyrehozta az AC pumpát, a tisztító hatása következtében feloldhatta az esetleges lerakódásokat. Bár fizikailag nem győződtem meg az üzemanyagrendszer állapotáról sem a kezelés előtt, sem utána, mivel más beavatkozás nem történt, meggyőződésem, hogy az eredmény a Bishop's Original 333-G üzemanyagrendszer tisztítójának köszönhető.

Borbély Krisztián
Csopak

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------